måndag 23 december 2013

Vilken härlig dag det blev

Tänk att familjen kan få ett sånt lugn över sig bara genom att T kom hem.
Hela jag har fått ett härligt lugn i kroppen och fått en ordentlig julkänsla, vilket var på tiden.
Jag fick till och med griljerat skinkan.
Hela familjen satte sig nu på eftermiddagen och tittade på Astrids Jul och jag kände mig så lycklig och välsignad av att ha min familj runt mig.
Mina två vilda grabbar somnade i pappas famn och det är första gången på denna veckan som de varit så lugna och harmoniska.
God Jul till alla ni mina läsare och glöm inte att vuxna får också sina önskningar i uppfyllelse av Tomten ibland . 
W var magsjuk när jag klippte barnen i höstas, men nu i dag äntligen, fick jag gjort det hos fina Anna på Salong Scapa 

Två grabbar som somnat 

Försöker verkligen nu 

1 kommentar:

Trebarnsmor sa...

Blir varm i hjärtat av att läsa dett! God Jul!!