måndag 30 december 2013

Andra gången och Köpemat


I dag har tjejerna varit på teoridag på stallet och då passade jag på att ge mig i väg och rida för andra gången.
Dock med dåliga skor ( ej gjorda för att rida med) så hade jag problem med att mina skor inte hamnade rätt i stigbygeln. Måste verkligen investera i ett par ordentliga ridstövlar.
Har även tagit chansen att fixa lite på banken och åka in till jobb och lämna kvitton inför nästa år.
Tänk att i morgon är det sista dagen på 2013!!
Och 2014 kan bara bli bättre, tänkte skriva min historia om 2013 i morgon.
I dag hade jag tänkt att göra Pulled Pork till middag, men jag var så otroligt trött och tiden blev så knapp så fick inte in den i tid i ugnen.
Och den behöver ju några timmar, så det fick bli härlig Sushi till mig och Chicken Nuggets till resten av familjen som har problem med rå fisk ...





2 kommentarer:

En plats i solen sa...

Var gärna med och tävla om en julklappssäck. Avslutas 23:59 den 31/12! En vinnare vinner allt!

Trebarnsmor sa...

Sushi o ridning - kan det bli bättre????? I love it!!