fredag 20 december 2013

Tar tårarna slut ?

I dag är ingen bra dag, så mycket i dag som påminner mig om att detta är ingen vanlig Jul.
Känns som det är ingen slut på tårarna.
Fick varma kramar av tjejernas mentor och lärare och ni vet de kramarna där de håller i en lite längre för att ge lite extra värme och då kommer tårarna.
Är så tacksam för kramarna och att människor bryr sig, om mig och vår familj .
Men varför får jag inte stopp på mina tårar ?
Tjejerna ska ha skolavslutning i kyrkan och båda ska sjunga, jag har lovat att komma men vet om att jag kommer inte kunna hålla tillbaka tårarna.


2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Jag känner med er Åsa. Tänker på er hela tiden, ja det är faktiskt sant. I allt jag gör så finns ni med mig. Jag önskar så att jag kunde lätta er börda att det bara kunde vara en ond dröm alltihop. Skulle vilja krama om er länge och väl. Tänker på er, finns med er. Låt tårarna komma. Många många kramar älskade du!

Jag sticker upp huvudet sa...

Jag tycker det ÄR bra att gråta, ut med känslorna! Bara ett bevis på att du är i kontakt med dig själv. Tårarna kommer hos alla bara det att vissa gråter bakom stängda dörrar, vi är ju så olika. Kram