måndag 7 oktober 2013

Positiva besked

I dag fick vi äntligen prata med läkaren, och frågade då givetvis om röntgen.
T:s Metastaser i lungan, levern och magen har börjat minska och svarar precis som de vill på cellgifterna.
Så nu ska han genomgå dessa två behandlingarna som han har kvar och sen blir det operation och om allt går som planerat vidare så kan vi leva som vanligt efter det :)
Är så otroligt lycklig, visst han måste gå på kontroller i 10 år framåt, men vi håller tummarna att det inte blir återfall.
Nu vill jag bara leva i nuet.
Mitt i allt detta har jag skrivit klart våra "Save The Date" kort för att förnya löftena och de ska snart läggas på lådan.
Livet handlar verkligen om att ta vara på livet, njut av varje minut och visa dem som finns där att de betyder allt för dig.
Jag kommer inte ropa hej ännu men ett litet tjena i alla fall :)
Hittade en bild på familjen från när vi var på Kreta för 2 år sen .
Störst av allt är ju ändå Kärleken ..... 

2 kommentarer:

appi sa...

Åh, blir så glad för er skull, ni okända kämpare!

Liz sa...

Fantastiska nyheter Asa!! Jag blir sa glad att lasa detta, har varit sa dalig pa att kommentera, har haft besok och inte haft datorn uppe, men kollar hos dig via telefonen. Du ar beundransvard hur du fixar och orkar med allt detta, skont att du ocksa forsoker ta hand om dig sjalv, det behovs!!

Haller tummarna for att det ska fortsatta vara goda nyheter framover!
Stora styrkekramar!!!