söndag 13 april 2014

Vinn en biljett Krakel och Spektakel

Som ni vet så kommer jag och tjejerna att åka och vara med som VIP-Bloggare på Mässan för hela familjen - Krakel och Spektakel den 26 och 27 April i Halmstad Arena .

Jag har nu fått chansen att dela ut en biljett till två personer !

Detta vill ni inte missa-
*Skattjakt med Pax,
*Erik Ståhls föreläsning, 
*Therese McDonald - Standup 
*Fnulans debut med sin bok om Militta
 och mycket mycket mer för hela familjen. 

För att vinna vill jag veta vilka öppettider som mässan har på lördag den 26 april. 
Svara här nere i kommentarfältet, tävlingen vara till den 14 april så det är snabba bud !

Gå in och hitta information på Krakel och Spektakel eller på https://www.facebook.com/krakelochspektakel?fref=ts

Givetvis hoppas jag att ni är så många som möjligt som vill komma i alla fall.
Det är gratis för barn under 15 år i vuxet sällskap.
Kostar 90 kr per vuxen och dag.

Visst ses vi där ?

1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

Det är glädjande att få kunna läsa hur livet vänder och går framåt för er alla.
Kram!!!