torsdag 30 januari 2014

Vi har fått besked om Cancern ...

I går efter veckor så kom äntligen det samtalet som vi väntat på !!!
Läkaren ringde och lämnade besked om T:s Cancerceller.
Och det visade sig att de var döda celler !!!
Vilken lättnad och han blev så glad.
Tyvärr har jag jobbat på mässa nu i två dagar och har väldigt mycket jobb i morgon också så jag har inte riktigt tagit det till mig och börjat fira.
Men till helgen !! då ska det ätas gott och drickas bubbel !!
Först nu ska jag äta Pizza och slänga mig i soffan.
Måste vila mina käkar för jag har skrattat så mycket i två dagar så jag kan knappt skratta mer...
Lånat bild av Inga-Lill på Cancerkompisar som jag helt plötsligt sprang på i vimlet igår.
Och jag fick berättat den goda nyheten om T !

7 kommentarer:

Liz sa...

Pust!! Drar en extra suck av lattnad har ocksa! Sa fantastiskt skont Asa! Forstar att en stor sten nu fallit fran hjartat och ni kan nu verkligen se framat mot detta arets firanden!!

Stora kramar till hela familjen!!

jessica sa...

Gud vad skönt!!! Hoppas att han slipper återfall. Vi har väntat i snart 3 månader på en till röntgen. Hoppas att vi också kan få glädje besked. Massa kramar jessica!

Anonym sa...

Så härligt att höra!! Stor kram till hela er familj!! Fira ordentligt! /Jenny!

Trebarnsmor sa...

Underbara nyheter!!

Anonym sa...

Underbart <3

Jag sticker upp huvudet sa...

ja vilken kväll det blev med ett sånt underbart besked!!!

Sofie sa...

Så underbart! Kram!