onsdag 16 oktober 2013

En sockerbagare

Är så sugen på glass i kväll :) tror att jag får synda lite med det i kväll framför tvn.
I går blev M dålig och paniken sätter igång direkt. Kommer alla drabbas?!
Och kommer T klara sig, hur påverkar det honom om han drabbas ?
Vi ringde till hans avdelning och de sa att eftersom han fått i sig 4 sprutor med stimulerande för ryggmärgen så trodde de att han har lika stor chans som någon annan att drabbas inte mer i alla fall, så skönt att han fått fyra sprutor.
I morse satt han och H på golvet och sjöng en sockerbagare och rullade med mina kavlar :) med M är det bara bra  har varit som vanligt sen i går kväll, men hon får snällt stanna hemma i morgon också även om hon själv tycker att hon är friskt.
I morgon är en speciell dag för mig och mannen ❤
I dag har varit en bra dag, min fina familj som betyder så otroligt mycket.
Livet är så orättvist ibland, men det har lärt mig att stanna upp och lägga energi på människor som bryr sig och som betyder något för mig för oss ..


Inga kommentarer: