onsdag 23 oktober 2013

Kärlek övervinner allt

I dag har hjärtat varit på sjukhuset igen, andra dagen denna veckan. Hela armen är helt uppsvullen på honom och detta kom efter hans blodpropp och har bara blivet värre. Men de tittade över honom idag och han ska försöka sitta upp med armen så mycket han kan. Jag försöker träna så mycket jag kan och har nästan varit borta varje kväll denna veckan. Men när jag kom hem ikväll så hade han köpt rosor till mig. Är så otroligt lottad att han en man som kommer blommor till mig bara så där. Viktigt att leva varje minut och varje dag. 

2 kommentarer:

Trebarnsmor sa...

Amor vincit omnia! Det har jag tatuerar in på armen. Vilken fin man som kommer hem med rosor!!

Trebarnsmor sa...

Amor vincit omnia. Det har jag tatuerar på armen. Härlig man du har som kommer m rosor!!