söndag 22 december 2013

Bad och sjukhusbesök

I dag har vi varit i väg hela dagen, landade i soffan för 10 minuter sen.
I morse tog vi sovmorgon och efter det begav vi oss till badet i Hörby.
Vi var tre mammor och 8 barn. Kan ju säga som har två treåringar som är väldigt busiga, jag blev rastad och det ordentligt ! Efter en heldag på badet blev det Sibylla middag.
När barnen var mätta och nöjda körde jag och M in till T på sjukhuset.
Usch det är inte lätt att få en människa som är så trött på det den går igenom att vara positiv.
Jag är så trött på denna julen redan, vi har pratat hela året hur bra den är detta året då man får så mycket tid tillsammans. Men vi får istället inte alls någon jul, ingen tid alls tillsammans.
 T skulle prata med läkaren i morgon, lever fortfarande på hoppet att han kommer hem på julafton.
Nu ska jag försöka lägga mina två busar som fortfarande håller låda och sen ska jag verkligen inte göra mer i dag.
Tufft att vara på badet, givetvis somnar man i tomteluvan som de gjort på förskolan
M och Pappa tillsammans på sjukhuset ikväll

2 kommentarer:

Trebarnsmor sa...

Härligt att ni fick busa av er lite!! Man blir så härligt trött när man har badat med barn.

appi sa...

Jag önskar er, trots allt, en fin jul och hoppas att familjen kan vara samlad. Kram från en okänd medmänniska