söndag 29 december 2013

Hittat min drömhäst

Hej Vänner

Hur är allt med dig ?
Här har vi haft en bättre dag, T har sovit ordentligt i natt och kunde till och med ligga på sidan.
Och barnen sov länge i morse, så det kunde inte bli bättre.
Ni vet att jag har skrivit mycket om hästar och att jag saknar detta.
Red väldigt mycket som ung, men har nu inte gjort det på ca 12-15 år.
Fick kontakt med en kvinna i går som sökte medryttare till hennes hästar och det visar sig att hon bor 5 minuter från där jag bor ! Perfekt!
Så idag träffades vi och red tillsammans för att jag skulle få testa hästarna och hon skulle få se mig rida.
Och det gick perfekt, det regnade men det gjorde inget för att det var så otroligt roligt och hästen som jag red var helt perfekt för mig, ett vackert halvblod som är en riktig läromästare.
Går i ett lyckorus.
Jag är så glad att jag och tjejerna kan dela på denna hobby och att vi kan göra det tillsammans.
Nu är det sängen som gäller, i kväll har vi haft våra fina vänner på besök .
Men det får ni veta mer om i morgon .
Puss och kram och jag bjuder på en bild på mina ridstrumpor

1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

Härligt att du kan ge dig själv lite ny energi! Hästar har väl en lugnande inverkan på människor har jag hört någonstans. GÖR en söndag! kram