tisdag 17 december 2013

I bland måste man välja barnen

Det har varit en lång dag med så mycket känslor ! Efter tre timmar fick jag tag i avdelningen och 10 minuter senare ringde T. Han var kvar på uppvaket. Trött och ont var känslorna som jag fick fram. Det visade sig att hans ryggbedövning inte hade fungerat !!! Han måste haft så ont. Han kom upp på avdelningen nu ikväll och det var meningen att jag skulle köra in. Men jag blev så trött och jag kände att jag behövde en mysig kväll med barnen och bad stod på schemat. Så i morgon ska jag äntligen få träffa honom. Han får vila ut sig i lugn och ro. Och jag är totalt slut och har slängt mig i soffan. 

1 kommentar:

Trebarnsmor sa...

Så varmt och mysigt det ser ut på kortet!! Inte lika varmt o mysigt i texten du skriver... Inte funkat? What? Det är ju sådant som inte får hända?! Sov gott nu inatt!!