lördag 14 september 2013

Veckovägning

Godmorgon :) 

Hoppas att er morgon har varit lika skön som min,  
I dag vaknade jag återigen pigg och då var klockan 7.
Den känslan att få sova bättre och inte bearbeta en massa i sömnen är så mycket värt för välbefinnandet. 
Så det var bara att ta på sig skorna och bege sig ut på min morgonpromenad, nästan 8 km blev det.
Tiden ska vi inte prata om, då jag alltid får sämst tid på morgonen och blev stoppad 3 gånger för att folk inte kunde hitta till loppisen i byn ! där fick jag för att jag valde att gå i byn i morse .. 
I alla fall så stod vågen på -2,6 kg mot förra veckan så totalt har jag minskat på dessa två veckorna sen jag bestämde mig för att äta hälsosamt och röra på mig för att klara vår prövning som vi går igenom - 3,7 kg. 
Det känns riktigt bra :) 
Vill även poängtera att detta är inget som jag går in för 100% just nu av den anledningen att jag vill inte att energin ska ligga på en sådan obetydlig sak som viktminskning, men jag vill ha energin genom att äta rätt och röra på mig till min man och mina barn just nu och viktminskningen känns som en bonus för mig själv! 

Jag kommer dock att uppdatera min veckovägning här på lördagarna precis som jag gjorde i min förra blogg så häng med vet ja :) !


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!
Bra jobbat :-)

kram