måndag 9 september 2013

Trodde väl inte ..

Hade någon sagt till mig för 1 år sen att du kommer att börja blogga igen, så hade jag sagt att nej det finns inte en chans.
Men nu sitter jag här mitt i livet och känner att jag måste förmedla för många andra som kämpar där ute att man kan klara allt om man bara vill och det kan vi också.
Ni får hålla tillgodo att bloggen är just nu lite tråkig för jag kommer knappt ihåg hur man lägger in alla bilder och annat och känner inte riktigt för det just nu.
Men det kommer när tiden finns.
Funderar fortfarande om jag ska göra bloggen hemlig mot lösenord eller om jag ska hålla den öppen..
Många beslut men nu är den igång i alla fall ....

Nedan får ni första bilden: E som skrev i sanden i somras - Jag älskar mamma och pappa jättemycket <3 kram

Inga kommentarer: