lördag 28 september 2013

Veckovägning v 39

Godmorgon på er

Hoppas att allt är bra med er?
Här är det blandade känslor, dagens vägning gick lite som jag väntat +0,2 kg.
Har känt på mig att jag inte fått i mig tillräckligt med mat denna veckan, och med tröttheten av att vara sliten efter mina 2,5 arbetsdagar och stressen av T:s sjukdom har gjort att maten har hamnat helt fel.
Jag har inte ätit onyttigt, dock för lite av mat överhuvudtaget och då säger kroppen "stopp"
Men ny vecka nästa vecka och då får jag äta som jag ska.
Vill återigen tillägga att detta är ingen bantningskur mitt i allt, för helt ärligt det skulle jag inte orka med.
Utan detta är för att sporra mig att äta rätt, och röra på mig för att klara vårt helvete som vi är i just nu.
Och att kroppen "slimmar" till sig samtidigt gör att jag mår bra och inte behöver känna ångest över vikten också.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hamnade här av en slump. Du vet, man surfar runt, klickar vidare och vips var jag här. Och jag kommer att fortsätta besöka dig.

Vilket helvete ni går igenom, du och din familj. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra.

Varma kramar till er alla och en extra till dig, som måste dra ett tungt lass mitt i din egen förtvivlan.