torsdag 12 september 2013

Har ni haft en bra dag?

Själv har jag haft en bra dag som började med 2 timmars promenad med min fina väninna A . Jag kan säga att i allt detta med sjukdomen så har vi turen att vara omringad av fina vänner och en fantastisk familj som ställer alla upp i vått och torrt för oss. Och dessa tillfällena att samla energi är värda så mycket, för det är otroligt många som min energi ska delas mellan just nu. Min man, mina 4 barn och sen ska där vara kvar för att klara vardagssysslor och gärna lite energi till mig själv också för att jag ska orka. Har letat efter bloggar om anhöriga men de flesta som bloggar är själva sjuka och man glömmer de som är högst lika inblandade ... Vi som närmast anhöriga, vår värld blir ju också upp och ner vi en sådan behandling. Efter promenaden som slutade med en härlig kycklingsallad och keso så begav sig jag och mannen iväg för att hämta ett par jeans till honom i en butik i byn och jag tog mig i kragen och köpte en höstjacka som jag tittat på :) kommer bild i morgon .. Är så nöjd, kan det inte bli kallt nu ! Nu har vi i alla fall slängt oss i soffan och ljusen är tända på bordet i morgon är det spinning kl 7 !  

Inga kommentarer: