onsdag 11 september 2013

Varför tar det sådan tid att komma i gång :) ?

I början innan man kommer igång med bloggen tar det alltid sådan tid ..
Vad ska jag börja skriva om?
Vår familj, livet med fyra barn, livet med min man, planeringen av "förnyelsen av våra löften" eller min stundande krafttagning av vikten eller livet ?
Just nu är det väldigt mycket som händer i vårt liv, speciellt med att min man precis har börjat en tuff behandling mot sin sjukdom och mitt i allt detta står jag och våra barn.
Kan väl säga att det blev för mycket för mig, så just nu är jag sjukskriven för att tårarna inte gick att hålla tillbaka och kroppen började säga stopp och för att bli mig själv igen.
Tänk att man tror att livet leker och et kan ändras snabbt.
Innan detta kom fram så levde vi som alla andra, vi började känna känslan av att våra barn börjar bli stora, jag jobbar på ett fantastiskt roligt jobb och vi köpte i somras vår nya pärla en Hobby 650 (husvagn) som vi tänkte använda för att visa våra barn Sverige.
Men vi ska klara detta och givetvis ta oss framåt och komma tillbaka starkare än
 någonsin ..
Delar med mig av två meningar som jag tycker är otroligt starka och vad som driver mig just nu ....

1 kommentar:

Åsa sa...

Åh fina fina du! Ni kommer att fixa det här men jäklar vilken tuff resa.... Ring nej när du vill. Om du orkar. Finns här för dej om du vill. Kram från Åsa