söndag 17 november 2013

Tacksamhet och lugnet

God Morgon min vän.
Ligger i soffan under fleecefilten och njuter och tar igen mig ifrån gårdagens fest.
T är i väg i Malmö på ett lekland med M som är på kalas och de andra är hemma hos mig.
Dock leker de fint och kommer in till mig då och då och berättar något som är viktigt för dem just då och springer iväg och leker igen.
Jag vaknade idag med känslan av tacksamhet och jag har ett lugn i kroppen som känns så skönt.
Mycket har nog med gårdagen att göra, det var fantastisk roligt att träffa gamla vänner och att få dansa.
Jag och T dansade tillsammans i lugnt tempo så att han orkade, det var en härlig varm känsla vi har inte dansat med varandra på så länge.
Jag ska ligga här och njuta en liten stund till, sen ska jag och barnen göra chokladbollar för det har jag lovat dem.
 Hoppas att ni får en fin söndag, i Skåne skiner solen.
T och M som dansar 

Corina och Martin våra fina vänner 

1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

Härligt Åsa att läsa din blogg på det sätt du skildrar vardagen och hur du ser till att varje dag blir värdefull, jag beundrar dig enormt. Kramis