fredag 14 februari 2014

Detta året blir bara bättre

Denna dagen har varit en riktigt bra dag och det känns som att just nu vårt liv är för bra för att vara sant.
I förmiddags så ringde bilskolan till mannen som nu har en tid för att köra upp om två veckor, han ska utöka sitt körkort så att han kan köra med husvagnen i sommar.
I dag har jag även varit på sjukhuset och fått ett positivt besked, inget allvarligt men något som jag kommer att få opererat i april.
Det kommer att ge mig ett helt nytt liv.
Jag var inne i en butik här i byn Butikguldkant som har fantastiskt snygga kläder och eftersom mannen inte köpt något till mig i dag så köpte jag själv ett par snygga byxor och en fantastiskt rolig t-shirt.
Testade det när jag kom hem och jag kände mig så fin ! Mannen tyckte att jag såg ut som en fjortis i tröjan haha !
Tjejerna har varit på ridning i eftermiddag och i morgon kan jag äntligen också åka ut till stallet och rida nu när isen släppt.
I kväll var jag även en runda på gymmet, känner mig mer och mer hemma faktiskt.
Ser nästan lite cool ut haha !
Jag och mannen ska även åka och bo på hotell i morgon och sitta själv och äta och njuta av lång hotellfrukost på söndag.
Och mitt på allt detta så är det Alla hjärtans dag och barnen har alla fått var sitt klädpaket av oss och vi har fått en massa fina kort som de har gjort i skolan.
Och i dag är det även den dagen som jag äter bakelser på hela året och det är Valentinbakelsen den bästa som finns och jag har givetvis köpt tre stycken till mig själv.
Så nu sitter jag och mannen och äter bakelser och dricker bubbel för att fira vårt liv och läser tidningar i soffan.









Glöm inte <3 

Inga kommentarer: