fredag 21 februari 2014

Sportlov, Frost och trötthet

Denna veckan har jag haft lite sportlov med barnen.
Vilket verkligen behövdes för min del, jag är så trött och jag fattar inte vad det är !?
I dag sov jag till kl 11 och jag kan lätt lägga mig och sova nu igen.
Kan det vara så att all den stressen som jag kände under större delen av 2013, på grund av Cancern, nu har kommit i fatt mig ?
I onsdags så hade vi först möte med förskolan om grabbarna och sen hade jag lite egentid hos Anna på Scapa och fixade håret.
Ny färg piggar ju alltid upp lite i alla fall .
Och sportlov betyder ju härliga pannkakor med sylt och grädde till lunch.
I går var det äntligen dags för mig och tjejerna att se Frost.
Den var så bra ! Jag och E grät och skrattade om vartannat.
M är lite tuffare och gråter inte i filmer som mig och E.
Efter bion blev det Mc´donalds och sen givetvis Shopping, insåg att de  två flickorna kommer lätt att ruinera mig.
I dag skulle vi åkt till badet i Hörby hela familjen, men tyvärr så har både E och H hög feber så det fick bli en dag hemma i mysbyxor.

Ett måste med Pannkakor med sylt och grädde 

Två glada tjejer 

Är så nöjd med min nya färg 

Lilleman är lite bättre nu i kväll.. 

1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

Åsa, klart tröttheten måste komma ifatt även dig, mamman, frun och projektledaren för er cancerresa....
Det gäller kanske att att inte ställa för stora krav på dig själv, du behöver också hämta dig.
KRAM!!!