lördag 8 februari 2014

God kväll du fina

I onsdags när jag tog ensamtid, så kunde jag verkligen inte gjort något bättre!
Vaknade i torsdags pigg som bara den.
Även idag när jag vaknade så var jag helt otroligt pigg.
Det känns så mycket lättare när man känner sig pigg och glad.
Här hemma är fredagsmyset i fullgång, jag har slängt mig i soffan och barnen har fullt upp med Netflix.
I morgon blir det spa och mys med fina väninnor och middag på kvällen.
Just nu funderar jag om det verkligen var en bra ide, detta innebär att jag måste fixa till vinterpälsen.
Och det är ju fortfarande kallt på morgonen, man vill ju inte åka på blåskatarr.
Men får väl ta denna för laget som man brukar säga och ta hand om det.
Idag har det varit plusgrader vilket är super för då kan jag nog åka och rida på söndag.