söndag 23 februari 2014

Korvgrillning och söndag och det sista beskedet.

Grabbarna ligger nu och tittar på Toy Story och tjejerna ligger och tittar på Ponnyakuten.
Ja vad ska man säga, allt i denna familjen är nu bara hästar känns det som, det är så otroligt roligt att få dela samma intresse som flickorna. 
Som jag skrev i mitt förra inlägg så har nu våren kommit till Skåne och hela dagen har vi varit ute och känt in solens vitaminer. 
Jag hoppas verkligen att nästa vecka kommer vi att få svaret på T:s sista röntgen.
Läkaren skulle ha ringt i mitten på förra veckan, men fortfarande inget svar. 
Vi hoppas att de är för att det ser bra ut så att det är inget som behöver att åtgärdas just nu. 
Dock i denna Cancerresan så får man hela tiden sina tvivel. 
Nu laddar jag upp för en kväll i soffan och imorgon är det ny vecka med nya möjligheter. 


Man kan knappt fatta hur de får plats med allt i lekstugan.. 

Snart kan vi sitta på uteplatsen och sola

Mamma! Man kan rulla 


Vårtecken

Här mamma får du blommor av mig 


2 kommentarer:

Jag sticker upp huvudet sa...

Kram <3

Martina sa...

Usch vad extra jobbigt att behöva vänta på besked på det viset!