tisdag 7 januari 2014

I morgon börjar allvaret igen

I dag har jag storhandlat för 15 dagar framåt, jag har tvättat all tvätt, jag har packat extra kläder till alla barnen, gjort korvgryta
och Gulasch, tvättat alla barnens  ytterkläder och gjort fröknäcke. Så nu är alla barnen redo för att börja i skolan och förskolan i morgon. Jag har en dag kvar innan mitt allvar också börjar igen. Vi har fortfarande inte fått svar från läkaren, men jag har sagt till honom att nu måste han ligga på och ringa in i morgon. Vi måste få ett svar nu ! Vill inte vänta längre , vill veta vad som händer med vårt liv. Nu ska jag och mannen sätta på Homeland. Vi började se det igår, och hjälp vi är helt fast. Har ni inte sett den gör det så spännande !


1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

JA! Kräv besked!!!!!! Brödet ser supergott ut. kram