fredag 17 januari 2014

11 år tillsammans och fortfarande inget svar

Denna veckan är min första hela arbetsvecka.
Jag har varit otroligt trött i slutet på veckan och gått och lagt min innan 21:00 på kvällarna.
I dag är det 11 år sen mannen raggade upp mig på en date och vi blev tillsammans.
Så egentligen tänkte vi gå ut och äta och titta på bio, men eftersom vi bor i Skåne och när det kommer snö i Skåne blir vi livrädda ;) så bestämde vi att det får bli en hemmakväll med barnen istället och mys.
Barnen begav sig direkt ut och började bygga snögubbar i trädgården, resultatet blev en gubbe som var jag och en gubbe som är T.
Som jag skrivit innan så är min man besatt av Semlor, så givetvis får han det till myset ikväll.
Kanske inte världens mest innehållande blogginlägg, men som sagt min energi är totalt slut ! Nu vill jag ha svar på denna jävla Cancern !!



3 kommentarer:

Trebarnsmor sa...

Du skämmer bort din man ; ) precis som man ska ;) 11år ihop, bra jobbat!! Ha en underbar kväll!!

Jag sticker upp huvudet sa...

Hemgjorda OMG så gott!!!
kram

Jag sticker upp huvudet sa...

Något svar? kram