söndag 26 januari 2014

7 veckor och fortfarande inget svar om Cancern!!

Det har varit väldigt dålig uppdatering av bloggen denna veckan, på något sätt har jag väntat in ett svar om T:s Cancer.
Men jag har inget besked att ge!!!
Det har nu gått 7 veckor.
Det skulle ta 4 veckor. T har ringt till läkaren flera gånger denna veckan och lämnade meddelanden.
Men ingen ringde upp.
Tankarna slåss hela tiden med om det är positivt eller negativt att de inte hör av sig.
Mycket med cancer är så svårt, men väntan tar så otroligt på mig.
Man väntar hela tiden på så otroligt många besked och man vänjer sig aldrig!
T har börjat få tillbaka sitt hår, hoppas att han slipper tappa det igen

Njuta av små tillfällen, att få äta frukost i soffan framför nyhetsmorgon 

Jag ville sova igår, men T jagade upp mig och iväg. Han vet vad jag behöver. 

1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

Han jagade upp dig, bra gjort. Att röra på sig är viktigt....kram på dig