lördag 18 januari 2014

Äntligen pulka väder

Hur har ni det alla fina så här på lördags eftermiddagen?
Själv sitter just nu hela vår familj i lite dvala och bara tar det lugnt.
Morgonen började med att jag tänkte åka och träna spinning, dock precis när jag skulle gå ut till bilen kom de och plogade vägen.
Detta innebar att jag fick skotta hela vår uppfart innan jag kunde få ut bilen, så jag fick ringa och boka av mig.
Men uppvärmd blev jag och var sen redo för BodyPump passet som jag satt upp mig på.
Men idag hade vi ju lovat att alla barnen skulle få åka pulka så väl hemma efter lite frukost gick vi upp till backen.
M var redan där då hennes Mullegrupp varit där hela förmiddagen.
Men jag älskar när man är ledig och det är så här mycket snö.
Och barnen kan leka ute helt obehindrat och de hittar så mycket lekar och deras fantasi bubblar.
I morgon ska vi åka och se Disney on Ice, grabbarna älskar Toy Story och Bilar så de kommer nog hoppa av glädje.
Hoppas att ni också får en fin kväll där ute.





2 kommentarer:

Mizca sa...

Åh.. nu fick jag flashbacks sen liten. Älskade att vara ute i snön flera timmar och bygga saker :) Nu vill jag själv ha barn så jag kan gå ut igen .. hehe.

Jag sticker upp huvudet sa...

snö och vara utomhus är bra för kropp och själ, kram