lördag 2 november 2013

Monster och Pulled Pork

Hej vänner

Hoppas att ni sitter och myser i regnet i stugorna.
Själv har jag varit igång sen kl 6 i morse då grabbarna vaknade och ville ha macka.
Så det var lika bra att stätta igång med middagen som ska stå i ugnen i minst 8 timmar innan den är klar.
I går frågade grabbarna flera gånger om vi inte kunde köpa målar saker till dem så de kunde få måla.
Så när tjejerna gick till varsin kompis och lekte så körde jag till Bo Ohlsson med grabbarna och deras mormor.
Var verkligen beredd på en kaos dag och insåg innan att jag kommer att ångra detta.
Men inte grabbarna var fantastiskt duktiga och det var de faktiskt igår också.
De var så duktiga att det blev målar saker och varsin monstertruck.
Och tjejerna och grabbarna har lekt så fint hela morgonen.
Detta har gjort att jag har haft ork att göra saker med dem och T har fått chansen att sova.
Han mår riktigt dåligt och hade kräkt ordentligt i går när jag hämtade honom på sjukhuset.
Och idag när vi har varit iväg har han sovit hela dagen och gör fortfarande.
Som sagt är så otroligt stolt över mina barn idag som är lydiga och visar sig från den sidan, för de är som alla andra barn och ibland undrar hur man hur man ska stå ut .




1 kommentar:

Trebarnsmor sa...

Hej hej :) Vilka fina barn du har. De kanske känner av läget och vill hjälpa till :)