torsdag 28 november 2013

Mammaboosten 2014 Malmö

God kväll
Då är det äntligen torsdagskväll och första kvällen på denna veckan som jag får vara hemma hos min familj.
M har avslutning på gympan så T och E är med henne och jag och grabbarna är hemma och myser.
I går var jag på Mammaboosten som sida familjeliv fixar, de samarbetar med Apollo, Lindex och Oriflame.
Så vi var 12 mammor som passade på att ge oss ut i går och först var vi och åt mat och sen begav vi oss till Slagthuset i Malmö och minglade runt för att sen gå in och sätta oss och lyssna på Hanna Hedlund, Martina Haag och Mikael Södeman som alla boostade oss mammor på olika vis.
I pausen var det choklad från Anthon Berg och härligt bubbel och ännu mer mingel.
Med mig hem hade jag en härlig fylld Goodiebag.
Boost och härlig kväll men väninnor var precis vad jag behövde, men när jag kom hem och såg mina fina små hjärtan och T så inser jag hur lyckligt lottad jag är.
Foto: Mammaboosten

Inga kommentarer: