söndag 2 mars 2014

Thai Corner, Vänner och Skrattar tills man kissar på sig!

Jippy Söndag !
Eller skönt att barnen kan gå tillbaka till skolan och förskolan i morgon.
Jag har en Tweenie som just nu tycker sig veta bästom allt!
En med sexårstrots, som ska bråka om allt!
Och två grabbar på tre år som ska tävla i allt !
Så just nu känns det lite som efter denna dagen så är det semester med jobb i morgon.
Helgen började med restaurangbesök i fredags på Thai Corner i Ystad.
Riktigt bra Thaimat måste jag säga, andra gången jag är där och äter.
Bra priser också, dock ska man äta där fredag eller lördag boka bord !
I lördags var det ridning och träning som gällde för mig och sen på kvällen kom vänner som vi inte haft på besökt på många år.
Så jag tycker att jag har haft en riktigt bra helg och nu är den snart slut.
Men jag laddar nu redan upp inför veckan som kommer, fullt upp i veckan och på lördag är det dags !
Då ska jag in och se Thörner-och-Mcdonald på Riebersborgs Kallbadshuset i Malmö.
Och samtidigt ska jag få träffa Malin Meekatt igen, sist vi träffades så skrattade jag så att jag nästan höll på att kissa på mig flera gånger, jag fick ett helt annat förhållande till handsprit och fick med mig en massa roliga historier som jag inte tänker dela här ! haha !
Men jag ser fram emot att skapa nya roliga minnen och att få skratta och dricka rödvin igen.
Så jag kommer nog att gå med ett lagom leende på läpparna hela veckan.
Jag varnar dock redan nu att en viss människa ska nog stänga av sin mobil så att det inte blir något nattligt samtal, vid en okristlig tid på dygnet ! HAHA !!

Dags att slänga sig i soffan och jobba på måndagsångesten ;) på mannen som börjar att jobba försiktigt i morgon !!
Puss och kram






2 kommentarer:

Jag sticker upp huvudet sa...

Vardagsångest, de´e´bra :-) kram

Trebarnsmor sa...

För ett tag sen förlorade barnens farmor sin kamp. Och jag var så trött o arg på cancer att jag tog bort din blogg från favoriter. Men jag kan inte låta bli att då o då kika in på din blogg iaf. Härligt att livet leker för er! Trots lite trotsiga barn. Men det betyder bara att de är på väg uppför ett nytt trappsteg i utvecklingstrappan. Snart har de klättrat up på steget och lugnar sig en aning.