söndag 9 mars 2014

Malmö till Halmstad och massor av skratt.

Hemma igen efter några fantastiska dygn i Malmö.
Som jag skrev blev ju tyvärr showen inställd som vi skulle gått och sett i går, men jag och Malin Meekatt bestämde att det är klart att vi tar tillfället att lämna barn och män och leka storstadsmammor.
Malin hade ju ändå ett affärsmöte bestämt i Malmö.
Japp så sagt och gjort ! Efter att vi checkat in så tog vi vi oss ner till hotellets brunch, som var fantastisk och med ett glas bubbel till och inga barn eller män som gnäller utan bara en väldigt trevlig servitör och vi två så tog liksom aldrig samtalsämnena slut.
Men jag hade ett litet mission innan vi begav oss till Malmö och det var att jag äntligen skulle ge mig ner till ÅhlensCity och köpa några smycken från Edbland.
Jag har tittat på dessa så länge och äntligen med lite stöttning ifrån Malin är jag nu kär ägare till dessa.
Givetvis tog vi chansen att leta upp några trevliga huvudbonader som man kan behöva för att pigga upp i vardagen.



Vi hade laddat upp så här såg det ut när vi packade upp på hotellrummet och så här såg det ut när vi packade ner i morse Whoop Whoop !
Festen blev till två trötta mammor i myskläder i varsin del av sängen och varsin godispåse och Melodifestivalen.
Dock tycker jag att fel låt vann, är lite bitter för detta.

Vi pratade massor om Krakel & Spektakel mässan som Malin har hand om.
Det kommer att ske så mycket saker och jag fick hjälpa till på ett hörn och brainstorma .
Men jag säger bara till alla er som har så att ni kan ta er till Halmstad denna helgen nu i april, GÖR DET !
Det kommer att vara båda dagarna och absolut inget tvång att man måste gå på båda dagarna men jag tycker att ni ska ta barnen och åka dit i alla fall.
Jag och tjejerna kommer att hänga där hela helgen.
Gå in på hemsidan och läs mer krakel och spektakel









Inga kommentarer: